GROWING PAINS

GROWINGPAINS_16SS

Yulia による初のアパレルブランド 〈GROWING PAINS〉 が誕生しました。
2016 Spring/Summer コレクションにてデビュー致します。

GROWING PAINS (グローイング ペインズ)
DJ、シンガー、デザイナー、ファッション・アイコン、コラム執筆等、国やジャンルを超えて活躍するマドモアゼル・ユリアによる初のアパレルブランド。ボーダレスに活動する中で触れた、音楽、映画、アート、サブカルチャーなどにインスパイアされた、言語も時代も越えて楽しめる服を展開。世界中の人々の遊び心と、ファッションを楽しむ気持ちをくすぐるブランド。

シーズンテーマ:ROMANCE OF DOOM
2016 SSのデビューシーズンは、90年代のアメリカ映画や音楽にまつわるコレクション。ヴィンテージやサブカルチャーが好きな、少しクセのある女の子をイメージし、当時のアメリカらしい色彩と世界観を表現。レディースアイテムを中心に、一部ユニセックスに使えるアイテムやスタイルを提案。

Yulia started her first fashion label 〈GROWING PAINS.〉 Its debut collection is released in 2016 Spring/Summer season.

GROWING PAINS
As a multi talented iconic figure, Yulia gets inspired by various types of art including music, movies, underground cultures and movements in all over the world. GROWING PAINS is a fashion brand that showcases Yulia's  creativity under her multiple perspectives as an artist. It also celebrates bit of humor and every spirit of enjoying fashion as a self-expression.

Season Theme: ROMANCE OF DOOM
Heavily influenced by American movies and music in 1990's, GROWING PAINS' 2016 Spring/Summer collection describes about those unique girls who are into their own worlds of interest. Its color palette and prints also bring the 90's American feelings. Some pieces are available for both men and women .

GROWING PAINS
DJ.歌手.服裝設計師. 時尚指標、專欄作家等 ,突破傳統活躍於不同國界及領域的Mademoiselle Yulia 之首次服裝品牌。
透過無邊界的多方面活動當中,
經由各種音樂、電影、藝術、副流文化的啟發,
創作出跨越語言及時代的服飾,
激發全世界人對於時尚的玩心之品牌。
Season Theme:ROMANCE OF DOOM
首度發表的2016年春夏系列,
是展現90年代美國電影及音樂關聯的創作,
描繪出喜愛復古風及副流文化的個性女孩,
表現當年美國的色彩跟世界觀。
基本上以女裝為主軸 ,
同時也推出中性的服飾及風格。
Designer: Yulia
10幾歲開始接觸DJ。基於她不被主流影響的獨特選曲、表演及時尚品味,目前以DJ 、歌手、獨創品牌GIZA之設計師、時尚指標及專欄作家等多種身份活躍於世界各地。以東京為據點的同時,參與巴黎等多國的時尚週和著名品牌活動。
在過去經由環球唱片發行了3張mix CD及2張創作專輯。持續7年為紐約知名時尚雜誌的日本版『NYLON JAPAN』中的專欄寫作。
近來擔任了著名品牌的全球宣傳模特兒。
將於2015年12月以歌手身分發行新單曲。
OFFICIAL WEB SITE : yulia.tokyo
INSTAGRAM :@MADEMOISELLE_YULIA
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